Summa sidvisningar

5 december 2011

helgen

gick ju som ett eldskott! Ja jag jobbade kväll både lördag och igår.Jag hade en väldig mysig runda båda kvällarna:) En dam hade jag en diskussion med om vad dans och musik var: hennes förklaring var att vi har ingen musik vi "ungdomar" och dansar gör vi på avstånd. Musik för henne är när man hör melodin och alla instrument och dansa gör man nära! =) får man vara mer söt:) sen ville hon lära mig att dansa om hon inte haft ont u ryggen! vad såna här händelser kan lliva upp för en:)
Att få känna sig behövd gör en glad och att man känner att det är någon som är tacksam för min hjälp!
Vilken glädje och energi jag fick av dig! Hoppas att jag gav detsamma tillbaka!

2 kommentarer:

  1. hade en vårdtagare en gång som tyckte d va stor skandal att jag inte kunde dansa hambo! så hon knödde väck mattorna på köksgolvet å bjöd upp.. 92år gammal ;-)

    SvaraRadera
  2. ohhhh vad gulligt:) sånt är underbart!!

    SvaraRadera