Summa sidvisningar

11 februari 2013

:/

Alltså det känns helt overkligt att du inte finns men du finns i mina tankar och det går inte många stunder du inte här där! Det betyder bara att du är otroligt saknad!

Hitta en dikt som jag tyckte passade!

Ett hjärta kan slå
ett hjärta kan brista.
En vän kan man få
en vän kan man mista.
Men i mitt hjärta är du gömd
för en vän som du blir aldrig glömd!
 
 
Är svårt att förstå att jag inte kommer få träffa dig mer eller få höra din röst! Men jag vet att du har det bättre där du är nu fast det är tomt här! Du slipper ha ont, slippa oroa dig för vad som kommer hända!
 
Jag vill tacka alla de som finns där för mig och kunna komma på andra tankar för det är så otroligt värdefullt! Jag har världens bästa mamma som verkligen bara funnits där och även haft många diksussioner med och hon förstår verkligen mig ,precis som en mamma ska göra! Aldrig sagt det men jag Älskar min mamma!!
 
Nej måste försöka sova!
 
Puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar