Summa sidvisningar

30 oktober 2013

Hösten

är verkligen här och jag känner det även genom att vara förkyld kan ju inte bli bättre,skämt åsido!

Ja jag har varit hemma igår och även idag för jag känner mig inte allt för pigg, men ska till läkaren senare idag och hoppas det visat nåt i alla fall för jag vill jobba!!

Det kändes verkligen jätte kul att träffa både Christian och Sofia! Man kan vara sig själv och bara vara! Tänk så mycket vi har gjort tillsammans egentligen och Judith såklart, som för övrigt är så lik Sofia när hon var liten! Vi var till graven tillsammans och tände ett varsitt ljus och prata allmänt om det hela om Petra! Men det hela är ändå svårt att förstå att du faktiskt inte finns var förutom i våra minnen. Men hon har det ändå bättre nu och framförallt slipper hon att ha ont och oroa sig! Men jag saknar henne! Men de senaste åren fanns det inte mycket glädje! Fin låt!!

Ja men jag måste gå vidare men det hela handlar mer om att bearbeta ens sorg som man har kvar, för den finns ju men bara att man inte direkt har haft ork att tänka på det! Jag antar också att de som finns där för mig inte alltid vetat vad de kan göra eller ska säga! Jag får även be om ursäkt att jag inte direkt varit social av mig och får även be om ursäkt att jag kan vara svår att läsa av men det är sker av en automatisk mekanism kan man säga! Men hoppas att jag kan försöka kunna göra mig mer avläsbar.

Denna låt tröttnar jag aldrig på!Just give me a reason

Men nu vill jag faktiskt ha DECEMBER!!! Jag och min underbara syster ska först ha en hel helg i Göteborg med att bland annat gå på julmarknad på Liseberg och då kan jag tillägga att jag aldrig varit där och såklart har man hört olika åsikter! Sedan helgen efter skall vi på RAIN MAN som jag redan ville gå på när den visades i våras och nu skall jag få se den:D Wie!!  Jag har något att se fram emot!!

Nej lite mat i magen kanske vore bra när magen pratar!
pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar