Summa sidvisningar

8 februari 2013

Du finns visst

fast i alla minnan! Det är numera officiellt att inte Petra finns kvar hos oss och jag burit det inom mig enda sedan dagen jag fick reda på det! Svårt att kunna beskriva mer ord hur man känner sig!

Men jag känner en stor tomhet men även en enorm lättnad för hennes skull för all det hon hade råkat ut för och hon mådde verkligen inte bra och det har  jag fått höra många gånger  de gånger vi hörde och det är svårt att som kompis att veta vad man ska säga eller göra, men hon krävde inte mycket. Ett litet besök var hon otroligt tacksam!  Jag gjorde det inte oftats och hon visste såklart varför! Men får även påpeka att ALLA minnen jag har med dig är massa positiva och knasiga! Bara som du och jag förstår vad det roliga är med det! Jag vet inte heller riktigt hur jag ska kunna få göra ett ordentligt avslut när begravningen äger rum med endast familjen!

Jag är tacksam för att jag fick lära känna dig och få vara din vän och såsom du själv sa "Du är den enda som verkligen funnits där" Klart jag har för jag bryr mig om dig! Spelar ingen roll om vad som händer! Vi kom aldrig till Gränna tillsammans men vi gjorde så mycket annat som betydde mycket för dig!

Jag finner inga ord hur tomt det är! Men nu får du vila i frid älskade Petra!!

2 kommentarer:

  1. kram på dig gumman. Du vet vart jag finns om du behöver prata kramar <3

    SvaraRadera