Summa sidvisningar

1 maj 2011

1 Maj

ja nu är det nya månad igen, ja helt sjukt vart har de tagit vägen nånstans? Shit det var ju nyss nyårs och ja nu är det snart sommar! Helt sjukt!

Ja nu är det en intensiv vecka nu till veckan, måndag-onsdag 9-16 onsdag 9-12 fredag 9.14. Shit hur kommer man orka det? Men tur att man har såna underbara klasskompisar så lyser upp det hela:) Tack!

Ja igår var jag till kedjeåsen å ja Thomas var väl lite för full kan man ju säga, så vi drog vid tio Petra och jag. lika bra det kanske! Å sen följde vi med in till Örebro till Harrys där och ja det är 25 års gräns mem Petra fick komma in;) Lite skillnad på folk där inne och ja men framförallt mer folk:P Kul för när man aldrig gått ut i Örebro men fråg mig inte varför. Ja men det får nog bli fler gånger där inne:) Bara att man åker några stycken:)

Ja annars så vad händer ja du inte mycket, blev klar med alla mina uppgifter för delkurs 5 i fredags och man fick ta en ordentligt helg och slippa tänka på skolan, och hur underbart är inte det!

Annars tycker jag det är det samma med allt!
nej ska försöka få i mig nåt att äta!

pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar