Summa sidvisningar

20 september 2011

Shit

vad gör jag vaken nu egentlige, har tyvär inget svar på det!

Varför kan inte alla kunna få må bra egentligen. Känna sig älskad och behövd! Jag har under en tid haft kontakt med en person som har råkat ut för en del och som den personen inte är nöjd med och bara det tycker jag är ett stort steg att kunna inse sånt. men fast att det är förlutet så kan inte denna personen gåvidare och känna sig lycklig!

Min fråga är då vad gör samhället åt de barn och ungdomar som hamnar i kläm? Vi borde kunna märkt det och kunna förhindrat det. att unga människor ska må så dåligt och känna sig så oälskad och tycker att den ingen hjälp får. eller när de väl får hjälp anser att de förvärar det hela! Vart ligger felet?

När unga människor mår dåligt och får medicin för det, är det verkligen rätt?! Ja jag vet inte men man funderar ju på det. Är det bara för att man tror att nu har man räddat en människa från att må dåligt!

Jag hoppas verkligen vi kommer kunna upptäcka dessa barn tidigt och kunna hjälpa de innan de verkligen mårdåligt!!

Nej jag borde sova! klockan är ändå halv 7 och jag ska vara i skolan en hel dag.shit hur kommer det gå!

Nej försöka att få några timmar sömn iaf!

pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar