Summa sidvisningar

16 januari 2013

vart jag än går...

Ja nu är det bra länge sen jag skrivit och jag säger bara SKOLAN!! Shit säger jag att gjort två kurser samtidigt examensarbete och lärarens uppdrag inget att rekommendera! Men vad gör man inte för att man vill bli klar med allt! Kunna släppa allt som har med skolan att göra och kunna ägna tid och det jag vill, jobba :) Nu kämpar vi sista biten sen är även jag där! Tänka sig 3,5 år plugg och universitet! Vem trodde det om mig inte jag iallfall! Men mycket är tack vare goda klasskompisar som kunnat livat upp stämningen och såklart kompisar men sist men inte minst min familj! Tänk vad mycket de har fått stå ut med mig ibland men ett otroligt GOTT humör eller vad säger man:P

Ja men nu är jag på slutet av allt och det känns helt otroligt!

Jag har fastnat!!!=D

Nej men jag ska fortsätta med mitt examensarbete!

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar