Summa sidvisningar

12 februari 2013

Jag kan bra le ändå

trots den chock som blev med Petra men jag kan inte stanna upp för det ,det skulle aldrig hon acceptera! Jag har fått godkänt på mitt examensarbete och FAN vad underbart (ursäkta språket). Men vilken lättnad det är!!! Ser verkligen ljuset nu i tunneln efter 3,5 år slit och det är snart över! Var dessutom iväg på förmiddagen och skrev på anställningspapper! Från och med 25/2 2013 äe jag anställd som förskollärare och hur underbart är inte det då?! Få jobba med det jag vill och efter ha pluggat 3,5 år och nästan får jobb direkt efter man är färdig! Det hela är en början på ett nytt blad i mitt liv!

WIEEEEEE!! Lyssnar på en låt med Alina som är för skön LYSSNA!

Jag bara ler stort! Men allt har inte varit felfritt och det är inget här i livet!

Nej nu ska jag bara ligga i sängen och ta det lungt!

Sköt om er!!
Puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar