Summa sidvisningar

14 augusti 2013

Semester

ja min första riktiga semester står på schemat och det känns en aning konstigt och man kan ha ledigt men ändå får man pengar! ja ledig behöver man allt efter fast man "bara" jobbat heltid nu sedan i februari, ja även det känns helt underbart, mysiga kollegor samt alla barnen såklart det är ju de man jobbar för;)

Ja allt känns desto lättare ju längre tiden går, men klart man tänker en hel del på P, helt ofattbart att du inte finns utan du är inte mer än bara jord. Men tur att det finns en grav i alla fall att kunna gå till men känner att jag inte orkar gå till den själv än!

Ja tillbaka till semestern så har jag inga direkta planer för den förutom 2-4 så blir det Ullared men sen får jag se blir väl några dagsturer kan jag tro. För det är ju alltid kul :)


Lyssna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar