Summa sidvisningar

23 oktober 2013

Finner inga ord

hur jag kan beskriva mig själv! Jag trivs verkligen inte med mg själv. Jag behöver motivation att ändra min livsstil!! Minska på godissuget och läsken till en början! Komma igång och motionera! Orka mer och med tanken med det jobb man har är det ännu viktigare att orka! Har börjat känna av min astma lite smått igen som jag inte känt av på några år! Bara det säger en hel del!

Jag har varit rätt nere de senaste 6 månaderna och jag har inte direkt sagt det till folk omkring mig! Det är inte bra och det vet jag mycket väl men har verkligen inte haft någon ork att ens orkat bry mig! Men nu känner jag att jag fått lite mer ork att försöka att ta tag i det hela sakta men säkert!

Jag skulle vilja de som läser detta skulle kunna stötta mig med det hela! Hitta tillbaka till mig själv framförallt! Kunna hitta glädje igen! Jag vill umgås med kompisar igen och jag ha ett stort behov av detta!

Ja detta med att kunna öppna sig är verkligen inte bara! Och det har det aldrig varit för mig och kan fortfarande känna att det skulle underlätta en hel del för både mig själv och för andra! Att inte folk har hört av sig till mig har även det gjort mig fundersam, duger jag ens åt er? Eller hur kommer det sig? De har inte jag något svar på utan det har bara de kompisar som finns där! Jag vet en som är lik mig och jag är otroligt tacksam att vi kunde ses för en stund för någon vecka sedan! Betydde mycket för mig!

men jobbar med mig själv just nu!! Hoppas ni har tålamod med mig!!

BRA LÅT!
LYSSNA!

Jag sakna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar