Summa sidvisningar

21 september 2010

jag vet

att jag har varit riktigt dålig på att skriva men har helt enkelt inte haft suget att skriva fast man tänker en hel del!

jag skrev sist för någon vecka sedan då jag var påväg hem från kryssningen som jag hade varit med Malin,Lena och Ulliz. tack tjejer!

Nu har det gått en hel veckan som man gick i skolan utan nollning som tog slut veckan innan! Det flyter ändå på rätt bra!

Och denna vecka har vi Vfu och det känns så kul att få komma ut i verkligeheten och visst fast jag jobbar lite som lärarevikarie ibland så kan jag faktiskt bara sitta och observera barn hur de hanterar vissa situtioner! SOm jag kan tycka är riktigt intressant.

Om jag ska skriva så somjag känner just nu, så känner jag mig rätt ensam och då menar jag verkligen ensam, men tacksam för att man bor hemma för att slippa känna sig ännu mer ensam än vad jag gör! Nu har jag kommit tillbaka med det som gäller killar! Kommer tillbaka till det där med kärlek som jag just nu är långt ifrån och jag är inte direkt ensam om det.
Alla som har en pojkvän eller flickvän hur träffas de egentligen? Är det oftast via sina vänner eller är det ute. Om det nu är så, hur lyckas man med det om man är blyg och inte har den förmågan att ta första steget och knappt veta vad man ska prata om. För det verkar ändå som det är många killar som tycker om när tjejer ta intiotivet och ja men om man tar intitivet ute så går man på utseendet för man kan INTE veta om någon är snäll men man kan tycka att nån ser snäll ut!
Vad gör man för att förtjäna någons förtroende att de går fram till just mig?
Eftersom ingen gör det, duger Inte jag då eller?
Nej nu ska jag inte låta negativ men man är ju så som människa om ingen kollar åt mitt håll s¨duger man inte!

Ja jag vet inte vad jag ska tycka eller göra för att man ska få upp ögonen förutom att vara mig själv!

Nej Inte lägger ner tid på det!
Sova!
natti
pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar