Summa sidvisningar

12 september 2010

vad vill jag?

jag har ingen aning ibland och ibland vet jag. Varför ska det kännas såhär? Har det med att göra att det är höst och det är mörkt och dystert? Mycket troligt skulle jag gissa på. Varför skulle jag vilja ha ett stadigt förhållande ena stunden och sen nästa inte. Varför så velig. Men jag kan erkänna att jag har ett större behov av närhet. MEN det som hindras mig är troligen för jag inte vill bli sårad. Men säg nån som strävar att bli sårad? Jag saknar verkligen den där saknaden man har till någon och att känna sig otroligt lycklig bara av att tänka på den personen. Varför är jag så velig? =s känns bara som man vill lägga ner det för det är ändå ingen som visar intresse. Visst jag gör det inte heller men har inget mod eller självförtroende. Varför ska det bara vara svårt att ta kontakt och bara prata!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar