Summa sidvisningar

20 november 2010

The studio igen




Fast på en liten sminkkurs och ja jag har lärt mig en hel del och även hur man kan tänka! Så ja det kände riktigt kul och det finns verkligen otroligt mycket man kan göra med smink! Prova på något som man inte skulle prova annars om ingen annan sa att man passar med det!



Så här får ni lite smakprov på hur det blev! Jag blev riktigt nöjd och jag känner mig rejält snygg nu;) Haha och ja hur det gick till då som låter rätt kul,men hon sminkar halva ansiktet och förklarar å sen kommer man på en del frågor under tiden! Ja sedan får man helt enkelt göra resten själv och ja ni får se själva så skiljer det inte så mycket! Men det var verkligen en rolig sak att prova på! Det är alltså samma företag som har "modell för en dag" Så nu skulle jag kunna tänka mig att gå en annan kurs för att få lära min ännu mer!
Men det får man ta när man har mer pengar för det är inte direkt gratis! Ja men jag är helt facinerad vad mycket man kan göra, och då får man inte heller glömma med håret och! Man kan göra så mycket med små detaljer!

Ja som ni har märkt så har jag varit riktigt på att skriva här men jag har verkligen inte haft någor lust att skriva och hoppas ni inte saknar det för MYCKET! Jag vet, jag är bäst, för är det inte så man ska tänka?

Usch nu har jag min sista vecka på vfu =( Det har gått för fort! Jag känner bara mer och mer att jag vill börja jobba med detta! Känns rätt små drygt att komma tillbaka till skolan igen, för i torsdags så var jag till uni för att lämna böcker till en tjej som ville låna några böcker och man kände bara NEJ! Men man vet ju att man måste för att man ska få sin examen och för att kunna få jobba med det jag vill! Så nu biter man ihop!



Nej nu blir det lite hockey=P
Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar