Summa sidvisningar

30 november 2010

Vilken helg

Ja det hände mycket nu i helgen!

Direkt efter man gjort sista dagen på vfu så åkte jag hem för att hämta Emma för att åka till farmors lägenhet då de skulle komma med hennes nya säng och efter det till kronhallen där mamam var påväg och när vi var framme så hitta jag inte min plånbok och ja de som känner mig vet om att jag har en LITEN plånbok men bara för att alla mina kort ska få plats! ja men tänkte att den är hemma. väl hemma så ringer de från Sandmo om att de hittat min plånbok:D smart jag är! så pappa och jag åker dit och sedan till lasarettet där han skulle hämta grejer till farmors stomi!
Sedan hem för att fixa inför tacomys med Fia,Petra och Christian! Så underbart att få vara med de som betyder mycket för mig men ändå är det något som gör att jag flyger bort i tankarna men vet inte vad det är! Mycket prat och skratt! =) TACK!!

Ja sedan på lördagen började det med att jag,mamma och Emma drog till 39:an där de hade lotteriförsäljning och ja mysigt:) hemåt och göra sig iordning för Malins 30 års fest och ja det var mys i lilla röfors folketshus/bio! Tack för allt där!

Söndag spendera vi i Örebro på klubbmästerskap för lilltussen och ja hon fick inget men alla fick en lite rosett! Söt är hon!

Kvällen blev lugn!

Igår måndag så blev det frisören och ja jag klippte topparna och klippte upp lite! Ja men mycket kostar det! Men nöjd blir man ju alltid men ändå! Sedan blev det mys med Linda!

Idag så blev det skola igen efter varit borta i 5 veckor och ja detkändes konstigt men ändå skönt!
Eftre det blev det Linda tid! Alltid lika roligt!

^^^^^^^^^^^^^

Ja mycket man funderar på just nu !
Jag känner en enorm ensamhet, men varför? Jag har en familj som bryr sig
har vänner som även de bryr sig!
Men det finns en sak jag saknar! En kille som tycker om mig för den jag är som man kan dela tankar med och drömmar, men absolut inte förstora drömmar!
ha någon att sakna till och inte träffas för ofta för man måste få sakna varandra! Man måste ju även umgås med de man håller närmast också och inte släppa det!!

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Ärlighet är något som jag återkommer till!
att bli kär i någon är inget som kan komma som ett fingerknäpp utan något som växer allt eftersom och ja du har ju inte sagt nåt utan jag fick fråga så dig tror inte jag på för fem öre! TACK!!

Det är såna här saker som gör att man tappar förtroendet för de av det motsatta könet!
Man är ju alltid skeptiskt till killar men efter såna händelser blir man bara mer och mer skeptiskt vad såna förstör för de guldkorn som finns (OM de nu finns) Ja men hoppet finns ju där men det bara minskar och minskar!

Känns som man lägger ner massa onödig tid!

Men nu blir det sängen!
Natti natti!
pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar