Summa sidvisningar

19 mars 2011

ojoj

nu var det ett tag sen jag skrev och ja vad ska jag skylla på?! Ja men nu är det så att datorn har inte vart så lockande och dessutom har jag haft vfu denna vecka och somnat vid 10 redan, tufft att ha ungar runt omkring sig hela dagarna;) men jag gillart också såklart! Det är faktiskt det yrke jag vill jobba med i framtiden och jag trivs med det! Att få jobba med barn gör mig glad och kunna påverka,ja inte att göra så de tycker som mig utan att kunna göra de till goda medborgare som det står i lörpplanerna. Mitt uppdrag som blivande pedagog bland annat! Ja att jag inte skrivit har även att göra med att jag inte fått min dator tillbaka än, och ja jag orkar inte tjata heller fast det är 2 månader sedan!

ja vad händer i helgen då, rätt lugnt och ska planera inför min IKT uppgift som jag ska ha till veck an! Ska bli otroligt spännande för att se om jag kan få de barnen till att tycka att det är kul att rita! vad kul det är att få se hur det är i verkligheten än att bara läsa teoretisk att såhär är det, men hur vet de att det fungerar? ja spännande kort sagt!

Nej annars händer det inte allt för mycket än att man har vfu och man försöker plugga en del när man kommer hem fast man är trött!

Nej nu ska jag fixa lite mat!

pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar