Summa sidvisningar

5 mars 2011

Vad längtar jag efter egentligen?

ja kort sagt mycket är det jag vill just nu och ja jag vet inte riktigt vart man ska börja!
Hur skönt vore det inte att vara klar med skolan och ha ett jobb och vet exakt hur mycket man kan leva på och sedan kunna skäma bort sig med gott samvete.
Sedan kunna spara och köpa sin alldeles egna bil och ja sedan styla upp den helt och hållet, ha ett ordentligt ljud i den och bara dunka musik som är ett måste för mig och det kan nog en del hålla med om! Gah jag vill nu! Men sedan får jag tillägga att jag trivs i skolan! Men det vi läser om nu när det gäller att upptäcka om någon elev behöver stöd i skolan, å sedan höra om händelser där de inte har upptäckt det så blir man bara frustrerad av att de förstår deras skoltid å skolsyn! Usch! vad beror detta på? Nej jag blir bara förbannad på det hela hur det fungerar inom skolan! så nu lägger vi ner det!


Ja annars då så vill jag bara att den förbannade snön ska försvinna så man kan få vara utomhus och känna vår känslor och sedan se hur det växer knoppar och ja bara se hur det blir varmare och varmare för sedan allt eftersom ha mindre kläder på sig! Men åh vad man längtar till sommaren speciellt nu när man haft snön så pass länge!

nej nu ska jag spela Fifa =P
Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar