Summa sidvisningar

22 april 2011

shosan

Och vad gör jag uppe nu,ja säg det! Borde sova för i morrn bär det av till Jönköping på Elmia där de har bilmässa, nice nice! Ögonorgasm som man kan kalla det! Haha!

Ja jag fattar mig inte på människor som kan påstå saker om andra människor fast de inte ens vet hur deras liv ser ut, sedan påstå att de inte äter eller rör sig "rätt" för de faktiskt råkar vara mulliga! Hmm hur vet de det? de kan faktiskt röra på sig en hel del och äter "rätt" men har svårt att gå ner i vikt! Ja jag blir bara så förbannad att man ska ha så mycket fördomar rent generellt vi har mot andra! Suck! Blir så trött men varför ens lägga ner tid på dem, men det gör man för att hoppas få de att ändra syn!

Men kan erkänna att jag har fördomar men tänker inte räkna upp de för det är inge bra utan håller det för mig själv somjag tycker alla borde göra! För det kan faktiskt såra folk! Som man brukar höra folk säga ja men de är ju zigenare eller vad det kan vara, eller som man oftast hör inom skolan,den har ju adhd så därför gör den si eller så. Vart kommer alla dessa fördomar ifrån egentligen?

Nä fy för fördomar!

Och nu blir det att sova!
natti natti!
pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar