Summa sidvisningar

23 april 2011

ta vara på det du har

iställer för att gnälla,,suck blir så trött på de somgnäller och är otacksamma! Tänk en eller två gånger på det du redan HAR!

Ja igår var jag med Linda hela dagen och det var riktigt mysigt:) som vi alltid har! Du betyder mycket för mig och det är dig jag ventilerar mina funderingar och tankar med och vice versa! Helt sjukt det känns som vi har känt varandra länge än "bara" de 5 år vi faktiskt känt varandra, och jag undrar fortfarande hur det kom sig att du följde med på hockey när du hatar det ;D Du är guldvärd <3 Ja klart alla mina vänner är guldvärda! love to you all!

Idaf blev det att jobba och ja det finns en dam vi är hos som är bara för söt och man blir lika glad att gå till henne varje gång, man får såmycket positiva komplimanger och sist men inte minst energi,alltså shit!

Ja sedan när jag kom hemså var min farbror och faster här:) trevligt men jag kände mig inte direkt för att vara social tyvär, men som man sällan träffar!

Ja och ja nu sitter man och tar det lugnt och ja vad ska jag hitta på? Hmm får la se!

Pusshej!

1 kommentar:

  1. hehe klart vi har :D tiden går fort när man har roligt :P så lika bra att du vänjer dig, för mig blir du inte av med i första taget...

    SvaraRadera