Summa sidvisningar

20 maj 2012

ohhh

Ja det går framåt sakta men säkert antar jag, nu bar denna helg också över!

Ja förra helgen så var ju jag och Linda på minisemester till Ullared och det var riktigt trevligt! Ja denna veckan har det varit riktigt mycket, först hade vi ett litet projekt där vi skulle  välja en byggnad och vi valde lutande tornet i Pisa. först skulle vi rita så som vi trodde och sedan kolla upp hur det verkligen såg ut och ja det var mycket man inte visste om det, efter det skulel vi bygga det lutande tornet på tre olika vis,återvinningsmaterial,och lera och det sista fick vi välja  själva.  Sedan på Onsdag skulle vi visa upp det för våra klasskompisar och det var riktigt roligt och lärande! :)

Annars har det blivit att man funderat på den sista stora uppgift vi har att göra, projektboken, men shit det var svårt :S har fastnat lite dock!

Men får se hru det blir med det. Sedan i fredags jobbade jag på möckeln och alltid lika roligt :) Ja sedan igår lördag blev det bilutställning och crusing där på kvällen! :)

Ja idag så ska jag försöka fixa med projektboken men ja det är bra segt!

Fått en fundering efter ett påstående, att jag är svår att läsa av! är jag det verkligen? Visst jag är inte direkt öppen av mig finns dock ett stort undantag från min kära Syster,men det är ju ändå syrran, men annars då? Jo men kan nog hända att jag är det i och med att har mycket tankar och funderingar inom mig som jag inte ofta delar med mig.

Nej ska ta och fixa nåt att äta!

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar