Summa sidvisningar

31 maj 2012

Snart slut

är det på denna terminen också ska "bara" göra klart mina projektbok och redovisningen i morrn. Sedan till veckan ska jag fixa kompleteringar som är kvar och sen får jag förhoppningsvis sommarledigt och sedan ser jag fram emot sommaren och få jobba på möckeln :)

 Ja i förr går hade jag en bra klåda på mitt höger ben och jag klia som vanligt och sedan igår kom jag och tänka på det och kollade, ja vad säger man ett bra blåmärke fick jag ;) Det var inget man trodde att man skulle få! Men det är bra fint ändå och ännu finare när det blir mer färger;)

ja vad blir det annars, tja sliter med min projektbok som bara den och ja vi får la se hur det blir med den sen!

nej ska plugga lite innan det blir sängen men glöm inte bort dokumentär fråga Olle sen sova!
Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar