Summa sidvisningar

16 april 2010

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

vad mer kan man säga! Först GODKÄND på quizet som kändes helt komplicerat men G för det så nu kan gå vidare för omquizet på som äger rum på tisdag! Ja och sedan får man gratta sig själv att man är godkänd i den förra kursen!=) F*n vad underbart!
Så nu blir det lungt men även lite plugg för nästa vecka då man går måndag- torsdag! Men rätt lagom dagar då man går 10.30-12 måndag och onsdag för tisdag och torsdag gå 10.30-14.45!

Ja så vad har jag gjort i veckan nu skola måndag 10.30- 16 då vi hade lab på eftermiddagen. en aning drygt eftersom jag alltid haft svårt för kemi men förstod mer än vad jag trodde och det känns ju en aning skönt att man inte är helt bakom flötet! Ja för det känns verkligen som man är det ibland! På tisdagen gick jag 10.30-12 men efter det så satt jag med Sara och Åsa för att fixa en uppgift tillsammans men det gick fint fint!

Ja sedan så var dags att träffa studiegruppen på onsdagen för att prata ihop oss om en studiegruppsuppgift. efter det så satt jag kvar och pluggade lite! För att sedan åka med Linda hem!

Igår var jag till Örebro och träffade älskade Emelie =P Kul att träffa dig igen och det blir allt för sällan! men nu när du är ledig på helgern borde vi kunna ses mer =) Tjoho!

Ikväll blir det lungt och ska väl försöka få borttoningen på bilen också! =P

Äta snart!pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar