Summa sidvisningar

24 april 2010

Lördag morgon

och jag sitter just nu påtåget påväg till storstaden Stockholm och jag har en stor förväntan på vad helgen kommer att ge mig,mycket positivt hoppas jag såklart på!

Så vad känner jag annars för denna vecka än att den känns rätt negativ för nukommer jag en utgift för nästa månad och det känns en aning surt men får skylla mig själv!!Men just nu är jag ändå rätt positiv måste jag säga! Undra vad för folk man kommer att möta eller vad jag kommer att lära mig. Nej men man kanske ska ta och äta lite för magen vill allt ha lite!och jag är framme om drygt en timme! SÅ jag har ett tag på mig att roa mig själv!Janär jag väl är framme s¨ska jag även sysselsätta mig i drygt 2timmar och undra vad jag ska göra då tro? Kolla påfolk skulle jag mycket troligt tänka mig!

Nej nu ska jag försöka ta det lungt medan jag kan!

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar