Summa sidvisningar

20 april 2010

Jag vet inte vad jag begär

av mig själv egentligen men troligen för mycket! För det känns som jag inte räcker till för allt det jag ska göra eller vill göra! Jag är mer senil än vad jag har varit förrut! Så lite koll som jag har på vad som ska göras i skolan som jag har nu har jag aldrig haft förrut! Det har ju inte med att jag är ointresserad, har bara svårt att hitta motivationen och att verkligen ta tag i saker och ting! Men jag har nu faktiskt lämnat in den uppgiften som ska vara inlämnad på fredag här idag och det känns riktigt skönt och kan ju tänka på att plugga inför quizet på fredag!

Alltså detta med killar gör mig bara mer och mer fundersam! Jag vet inte vad jag ska tycka eller känna för detta med förhållande! Men en del av mig skulle vilja ha någon där vid min sida som kan stötta mig och nej jag påstår INTE att mina kompisar och familjen inte gör det. Utan en som ska känna mig ännu bättre och kan upptäcka massa saker tillsammans med och få känna den där närheten och bara få en sån där varm kram när man inte känner sig tillräcklig!
Men just den tiden finns inte i mitt liv nu och mycket är det för skolan som tar sin tid, men skulle det kanske bli bra av att ha nån vid sin sida eller skulle jag bli blind för allt annat? Nej jag borde inte tänka på detta för det gör mig bara ännu mer förvirrad än vad jag är just nu!

Nej nu ska jag krya ner i sängen och läsa istället för att tänka på annat istället!
Puss godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar