Summa sidvisningar

31 maj 2010

Vilken helg det blev

Ja denna helg blev verkligen lyckad!

Fredag: Så jobbade jag från 11.30-17 ja eller jag fick gå redan vid 16.30 för det vara bara en kvar!Efter det var det bara iväg till Maxi med Fia för att köpa det sista inför kvällen då vi skulle grilla hos Christian med herrn själv men även Petra,Brollan och Johan. Riktigt mysigt hade vi det! Prata massa "gammalt" och ja Christian vet exakt vilka knappar han ska trycka för att få mig på hugget men jag ger tillbaka;)Mohaha!

Lördagen spenderas i Karlstad där det var Fadderhäng där vi skulle ha fem kamp mot de andra faddergrupperna:) Ja vi kom INTE sist iaf och det var ju inte dåligt och vi fick vårat första val :PETER PAN så ja vi är nöjda=D

Söndag blev en slapp dag på morsdag, åkte in till Örebro och käka på Jensens Böfhaus, alltså jisses vaddet är gott där! Blev en sväng på det omtalade Media market men nej inget för mig! IKEA såklart och avslutningsvis marieberg=D Jag köpte de byxorna jag har kollat på sen första gången jag har varit i den affären! I love them=D <3

Nej ska försöka läsa lite böcker inför nästa veckas intervjustudie!

pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar