Summa sidvisningar

4 juni 2010

Helgen kom ju även denna vecka

Ja nu är det fredag igen helt otroligt vad fort det gått och ja det har verkligen varit fullt upp med det mesta. Allt som har med plugg att göra, men har även hunnit med lite att kolla på fotboll då det vara derby KB-Rävåsen där KB vann med 3-1

Men i onsdags så var jag med på kubb och fotbollsbrännboll vid näset och jag blev smått sugen på cider så jag drack lite och cykla, som jag sedan kände lite av dagen efter när jag cykla till Sandmo för att intervjua min handledare och jisses vilken bra handledare hon är,för man kan verkligen prata med henne och hon har en otroligt förståelse och sedan känner man sig inte dum omman frågar något som man inte förstår!

igår som sagt gjorde jag intervjun och efter det så satt jag och skrev min rapport och det gick riktigt fort måste jag säga för jag lämna in den någon gång på kvällen och det var då inlämnad en hel dag innan det var senast;)JAG KAN;JAG KAN =D

Ja sedan blev det bara en myskväll med The Vampire Diaries och jag kan ju bara säga att Twilight påminner verkligen om den och det var någon som berättade att de böckerna The Vampire Diaries kom ut före twlight! Ja men det är en serie jag borde följa!

Ja seda idag så var jag med syrran ner till trafikskolan, till bibblan med skivorna, till systemet köpte lite cider den ni;)

ja sedan har det inte blivit så mycket nu,vi skjutsa pappsen till Degerfôrs för han skulle på räkbowling och jag,Emma och mammsen passade på att åka en sväng =)

Men näår vi kom hem såköpte vi oss en Pizza gott,ja för pizza är inget man äter allt förofta och vad extra gott det blir när man väl gör det =)

Chips och dip nu!

pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar