Summa sidvisningar

29 augusti 2010

Snacka om varm=P

ja vad säger man, vart ska jag börja!

ja men veckan har varit lugn men seg eftersom man varit krasslig! Annars så har jag träffat Fia en sväng också alltid lika nice och kunna prata av sig och kunna ge varamndra tips och förslag =D

ja nu i helgen blev det fullt upp fredagen sån var jag i Karlstad för att fixa flagga och låtarna vi ska ha inför nollningen! ja sen efter jag var färdig där så drog jag till Ulliz för at umgås lite efter det så blev det film och godismys med la familja! Aldrig fel det!

ja på lördag så började det med nora marken med Linda-Marie och riktigt mysigt var det =) därefter bar det vidare till Karlstad för fadderhäng och det var trevligt en del fylla ja, men sedan började det ösregna och vi drog til campus igen för att umgås men jag drog hem där vid strax efter 22 och ja när jag kom till röstjärn mellan karlskoga -kristinehamn så märkte jag att fast jag gasa så sjönk hastigheten kollade på temperaruren den var på max, och hade precis kommit uppför backen och det var fortfarande tvåfiler och hela instrumentbrädan lös, den hade dött! Bara att sätta på varningstriangel och öppna motorhuven och ringa pappsen! motorn! Ja där var man fast mitt ut i skogen, det kom bilar nästan hela tiden men för en kort stund var det bara jag och bilen, svart och tyst! Det första som slog mig då var skräckfilmer =P haha varför just då? Ja av alla som åkte förbi var det bara en som stanna och fråga!

Men till slut kom pappsen men även mamma och syrran var med =D Ja så blev det att bogsera hem bilen =D tur att man har två bilar!

nej ska göra lite nytta!
pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar