Summa sidvisningar

13 februari 2010

Det blev visst helg igen :)

Ja du vad jag missar att skriva blogg och ja verkligen sorry för det de som verkligen vill ha nåt att läsa.

Så har det hänt nåt i veckan då förutom skolan som då var enbart korta dagar men det kan man bara gilla. Gick Måndag, onsdag och Torsdag , men jag hade fått för mig att vi skulle gå i går Fredag också så det vara bara rena turen att jag fråga Jenny, Åsa å Sara. Annars hade jag ju åkt till skola i går :P Men tur att jag fick reda på det så fick jag Sovmorgon =D

Ja men i måndags så träffades jag Jonte en sväng och han fick dessutom köra bilen då jag hade tagit den röda bilen 945a och han säger bara massa positivt om den! Kul å höra så det var jag ju tvungen att säga till pappa!

Ja sen vad jag gjort annars efter skolan kan jag verkligen inte komma ihåg ja för jag måste verkligen vara senil för jag kommer knappt ihåg saker jag ska göra eller ska berätta! Ja så jag måste skriva upp allt så jag kommer ihåg det för annars är det kört!

Ja så i gåt fredag så var jag till min vfu plats för att prata om måndagen då jag ska göra omtentan igen! så nu hoppas jag verkligen jag klarar av den så jag kan bli godkänd i den kursen för det vore så skönt! Var även till bibblan för att se om man kunde låna boken som vi behöver som inte Jenny fått tag på!

Jaha sen igår så var jag in till Örebro med Fia där vi var på bio, Valentine Day och ja jag måste erkänna den var riktigt bra och roligt för att vara en typiskt kärleksfilm! Tydligen så hade fått dåligt men de förstår jag inte varför den fått! =D

Jahaa idag Lördag vad ska man då hitta på? Inte den blekaste funderar starkt på att plugga men sedan känner jag för att gå ut för enbart träffa folk för det blir ju inte allt för mycket och ja man har inte haft det suget för fem öre.

Ja så vad som händer ikväll!
Nej nu får det bli att käka lite mat för magen början bli hungrig!"

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar