Summa sidvisningar

15 februari 2010

Måndagen..

ja igår var det ju "alla hjärtans dag" som jag anser vara helt onödig och det har inte med att man är singel utan den har blivit riktigt överskattad och man hålla på och uppvakta varandra, men varför? Ska man inte kunna göra det vilken dag som helst eller? Helt klart överskattad och företag verkligen kännar pengar på såna dagar! Sjukt för där kan vi snacka att lura folk, se bara inom blomsterhandeln där de säljer rosor för ja det ska ju alla ha, som dör redan efter en dag fast man har ställt de i ljummet vatten och med pulvret man får med! lureri heter det!

ja men igår så var jag till Örebro på Marieberg , Ikea och Oset där man gick en liten sväng och jisses vad folk det var överallt! Varför inte bara ta bort den dagen för det är helt klart meningslös! jaja skitsamma!

Idag så har jag haft omtenta och ja nu fick man en helt ny fråga så ja jag har ingen aning om hur det gick! Men det får man reda på snart! Annars idag så just nu väntar jag på att Lena ska sluta som väl är om drygt 1½ h så vad ska jag hitta på då? Hmm ja du ingen aning men just nu sitter jag på bibbland iallafall så ambitiös =P haha beror på hur man ser det! Sitter ju här så nja inte direkt! Skitväder är det ute också ,massa dimma och vad ska det vara bra för? kan inte bara snön försvinna för nu är jag trött på den iallafall eller ja för nu blir det bara ljusare och ljusare ute. Så nu kan snön försvinna och sedan kan våren komma sakta med säkert och man får lite värme! vad sägs som en tidig sommar vettja =)

Ja men nu börjar jag bli hungrig också fast inte så kul att käka själv så jag väntar allt hellre till Lena slutar! :)


Nej nu kommer Ulliz förbi här en sväng12

Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar