Summa sidvisningar

6 februari 2010

Lördag lördag är här

Ja jag får ursäkta mig för min dåliga uppdatering igen! Ja men i veckan har man haft fullt upp med skolan, seminarie i måndags, redovisning i torsdags så det har inte funnits den tiden för att skriva!

Ja men eftersom vi hade våran sista skoldag i torsdags så fick man en dga extra att vara ledig =) det gillar vi skarpt eftersom vi hade så mycket att göra i veckan! Ja igår så tog jag det lungt och det var skönt måste jag säga! Ja och idag lördag så ska jag väl inte göra så mycket ska väl försöka att städa klart för det behövs men annars vet jag inte!

Ja men alltså vilket skitväder vi har, bara massa snö och nu är jag trött på den snön! Så nu är jag nöjd att vi har haft en vit vinter å även lite nu! Men nu får det vara bra! Jag är nöjd och då är alla nöjda, säger vi ;)

Nej dags å äta kanske =P
Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar