Summa sidvisningar

24 februari 2010

Vad dåligt...

av mig att inte blogga så mycket som man borde för ja man glömmer ju bort vad man gjort ju!

ja men i fredags så gratta man syrran som fyllde då Uno och Alva samt Bruno och Solveig var här och sist men inte minst farmor! Det blev smörgåstårta från Kringlan och sedan fick jag göra tårtan, då hon ville ha en vanlig princesstårta =P

ja lördag bestod av en lugn förmiddag och eftermiddag för sedan vid 17 dra iväg till Lena på Sexparty =) där blev det en hel del folk och trevligt var det! Ingen utgång blev det och det var nog väl det kanske! skulle skjutsa några och ja klart man ska fastna men inte så konstigt så som det snö=P Nej ingen mer snö TACK!

Söndag så kommer jag inte på nu vad vi gjorde! hmm senil svar JA!

i måndags så börja jag med min andra veckan på vfu, alltså känns bara som man bara vll vara klar så man kan börja jobba!

nej nu ska jag ta å sova! natti!
pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar