Summa sidvisningar

7 juli 2010

Jaha?

Ja så blev Spanien klara för Vm final mot Holland där jag såklart håller på Holland för usch för Spanien! Ja sedan blir det bronsmatch mellan Uruguay-Tyskland och där vore det grymt roligt om tyskarna åkte på däng!! =D Då skulle jag må riktigt bra!

Ja men annars då i veckan så börja jag måndag med att jobba kväll efter helgen och ja det kändes både bra och dåligt för man känner sig riktigt seg på måndagar iallafall jag! Men det gick bra och sedan vi 22 så åkte jag en sväng för jag var så rastlös och på tisdag jobba jag dag 7-13.30 för efter det så drog jag ner till stan för att lämna in en bok som skulle bvara inlämnad i måndags så det blev 5 kronor i böter! Det var bara rena turen att jag gick in på min mail och såg det! Tur i oturen kortsagt!

Ja sedan blev det fotboll såklart då och ja då var det Uruguay-Holland som jag redan skrivit om tidigare! men i andra halvlek som kom Johan hit och sovkvar och han skulle upp vid halv 7 i morse men ja jag var vaken en timme efter jag hade sett Nanny på 3an så somna jag om, men det var inte bra för det gjorde att jag var seg resten av dagen! not good!
Ja annars så åkte jag en sväng och sedan blev det Donkan med min Linda, var ju faktiskt ett tag sen och det var riktigt nice var ett tag sen vi sågs! Men den lylloungen gör sista arbetsveckan nästa vecka medan jag har några veckor kvar!

Nej nu ska jag kolla på lite tv!
pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar