Summa sidvisningar

10 juli 2010

Nu har jag gjort det

som jag har tänkt länge länge på nu! Har sagt upp kontakten med A för jag känner att vi inte ligger på samma våglängd och vi tjafsar en hel del som är mer negativt för oss båda och jag tänker mest på mig SJÄLV i dett läge som jag är väldigt dålig på men alltså det blir bäst så för oss båda för han vill ju mer än vad jag vill mellan oss! Men nu har jag sagt ifrån mig kontakten så nu får se hur jag mår sen, visst jag kommer må bättre det vet jag MEN (usch vad jag hatar det ordet) det är inge kul att säga upp kontakten med folk det är det verkligen inte!

Ja igår så var jag och Fia på Big power meet i Västerås och ja vad säger jag FYLLA och nej jag hade inte förväntat mig något annat men ja vi hade det riktigt trevligt en liten roadtrip är mysigt och änny bättre med underbart sällskap! Tack Fia! Flera såna kommer det blir ja inte dit men till andra ställen!

Johan sov här i natt igen och lite frukost blev det på det och sedn drog jag å petra iväg å handlade inför kvällen!

För ikväll blir det grillning =D myspys kortsagt och utgång på det blir det ockaå och det blir harrys ;)

ska fixa lite nu innan!

pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar