Summa sidvisningar

3 juli 2010

välkommen helgen =D

Ja så jobba man ett kort fredagspass 7-13 lovely! Den sista timmen var seg för då var jaf redan färdig! Så duktig jag är och jag trivs med det att kunna hjälpa andra!

ja men idag var det verkligen fint väder och det tackar man inte nej till nu,men när jag kom hem från jobbet så åkte mamma, jag och syrran till SKO hjalmar för syrran skulle kolla på tofflor och vad känner jag när man ska gå in i affären om inte att det kliar i ögonen, undra varför? Jo man har ju såklartgosat med våra underbara katter =)
Ja men som tur i oturen så var det bara ena ögat som svullna! Det tog x antal timmar för den att försvinna! Men efter vi varit i degerfors så drog vi hem så jag fick tvätta mig i ögonen för sedan dra mot Kristinehamn för där hade det hänt en trafikolycka i den kända bodalsbacken och påvägen hem sen så somna jag och när vi kom hem sen var det dags för VM =D Brasilien-Holland och yes Holland slog ut Brasilien men jag kan faktiskt erkänna att jag somna och det var dels för jag sov inte tillräckligt många timmar och sedan värmen på det!
Ja sedan har det varit en seg fredag kväll men Emma och jag gick en sväng med lilltussen runt kvarteret och hon var så lycklig så =D

Ja så i natt blir det att sova med öppet fönster för det är allt varmt här inne jämfört med ute där det är skönt:)

ja sedan idag lördag ja för klockan är över tolv:P Så ska jag skjutsa Chribbe och Johan på stan för ja det är crusing här i Karlskoga! Tjoho så det blir lite folk här i stan och ja det börja lite smått redan idag!

Nej dricka lite mer vatten!

pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar