Summa sidvisningar

19 juli 2010

Sara

Kvinnonamnet Sara, Sarah är ett semitiskt (abessinska, arabiska, araméiska, assyriska, hebreiska) namn som betyder 'furstinna' eller 'prinsessa'
Ja idag 19 juli så är det första dagen på fruntimmersveckan och det ska jag "fira" med en fika med hela familjen. Tanken var att jag själv skulle göra tårtan men tårtbotten blev inge bra:/ och nej jag köper inte färdig! Så jag hoppasöver det!

Alltså nu var det ett tag sen jag skrev och vad som hände förra veckan så var det mest jobb på schemat men någon kompis träfa jag allt och ja sedan gjorde jag första jobbar helgen ja halva jobba fredag kväll och lördag dag och ja efter det så blev det Pizza och massa snack med Petra,Micke och syrran. Det var riktigt trevligt så TACK för det! Ja men jag kom inte i säng förrens halv på lördag/söndagmorgon så jag hade då varit vaken i drygt 22tmmar så ja i går söndag så var jag lagom seg =P men jag följde med till Fornboda på trav för det, ja ni läser rätt jag var på Trav och måste erkänna att det var rätt kul när man ser på det live än på tv! Så ja det blir nog allt mer sånt =D

Hm kan inte komma på något annat roligt som hände förra veckan! Tänker så det knackar men nj kommer inte på nåt. Det är så det blir när man inte skriver så tät med blogginlägg! Men bara mitt eget fel:P

Händer annars i veckan jobb tisdag,onsdag och torsdag. Då det blir kväll i morrn och onsdag och torsdag 7-13.30 Ja sedan blir det GÖTEBORG på Fredag då det blir konsert med syrran på P!NK, bara 4:e gången nu! Lovely och det är tack vare Emelie jag börja lyssna på henne! ;) Ja sedan är det ledigt i helgen och jisses vad skönt! Ja och sedan drar fotbollen igång igen efter upphållet KB- Oddvold på lördag =D

Nej nu ska jag skjutsa syrran!
Men först Grattis alla som heter SARA på våran dag =D

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar