Summa sidvisningar

22 oktober 2010

Fredagsmys...

var det ja och det började jag med att följa med Emma ner till körskolan och plugga lite teori! Go sister!! Efter det blev det lunch med mamma och Emma på Donkan! Efter det blev det att handla på Kronhallen och ja det kommer jag alltid kalla det för fast det numere heter Maxi!

Ja sedan prata vi om däck till 945 , dubbdäcken alltså då de är rejält sletna ja inte många dubb på de däcken inte och kolla då upp med priser på däck på helmia och då bestämde vi att vi skulle köpa 2 nya nu iallafall för sedan vänta några månader för köpa de andra 2 MEN efter att pappa kom hem så drog vi till Bjurs och de hade kampanj på 4 däck som skulle kosta 3660, ja men hallå ja tack! ett bra däck och för en mänslig summa! Så på onsdag blir det däckbyte =P Oh yes! Mmm och tänk dig sedan att köpa ett par riktigt fina fälgar så blir den ännu snyggare!! Det gillas!

Nej nu ska jag vara helt ärlig nu: Jag är kär ;) haha! Skoja bara! Jag är på hyffsat bra humör och ja jag kan inte säga vad det är riktigt! Helt konstigt i och med att det är ändå höst och många känner mer deppkänsla men nej jag känner inte det utan mer myskänsla!

En känsla av att man:
  • Kan lyckas
  • duger som man är

Vad mycket det gör att få känna de känslorna!!

Nej nu ska jag fortsätta att kolla på fälgar =)

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar