Summa sidvisningar

18 oktober 2010

Ojoj

Ja vad dålig jag är på att blogga nu den senaste och ja får en del pikar om det men jag nämner inga namn =D

Annars flyter skolan på bra och det ärverkligen intressant och i helgen fick jag reda på att jag fått godkänd på den sista uppgiften på delkurs och det måste stå för att jag är godkönd på hela kursen och ja det GILLAR jag! Man kan känna sig smart! JAG KAN BARA JAG VILL!

Ja i helgen så var jag på konferensutbildning som ägde rum i våran huvudstaden Stockholm! Fast det är intressant så kan de bli bra segt att man blir seg! Vad gör man i det läget egentligen? Ja skulle man bli engagerad i en styrelse för de ger en hel del meriter och även att man träffar en hel del nytt folk! Det blir allt att funderar på just nu!

Nej börja ta det lungt innan sovdags!

pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar