Summa sidvisningar

20 oktober 2010

Jag har många funderingar och det är konstigt nog inte bara negativa tankar utan positiva! Det känns otroligt skönt . Men de negativa försöker man inte tänka på som just nu är tillbaka om mig själv om att jag inte duger men klart jag gör det och nu när man får allt mer komplimanger och att man på så vis ökar sitt självförtroende och självkänsla! Det är något som är viktigt att få känna sig tillräckligt och det är viktigt att inte skapa ett skal runt omkring en så som jag brukar ha och inte släppa in vem som helst och säga vad jag känner eller tycker men det är något som jag har blivit bättre på och det är något de som känner mig väl kan nog se skillnad! Ja sedan kan ju erkänna att både mamma och Emma är några som verkligen kan läsa av hur jag mår, fast mamma är ingen som säger det utan jag hör det av Emma hur de pratar! Men det är inte heller konstigt för det är ju ens mamma och syster sedan att mamma och jag är rätt lika tydligen i sättet =P Både till sätt,tänk och utseendet.Inte konstigt!

Ja men de andra funderinga är allt som har med skolan att göra och jag känner bara mer och mer att jag bara vill börja jobba men ändå inte för man känner att det är en del man inte har koll på. Så det är allt bra att man har ett tag till innan man kan få sig en examen! Den dagen då jag får den så kommer jag verkligen känna mig stolt och jag kommer verkligen ta mitt jobb på allvar och kommer atttrivas som fisken i vattnet precis som jag gör på min VFU. Men kommer då ha en annan pedagogik än just utomhuspedagogiken skulle jag tro, men just den pedagogiken tycker jag om men måste även prova på de andra för att vara helt säker!




Nej nu sitter jag och funderar på vad jag ska hitta påför aktiviteter till vfu som skulle passa in på de jag lärt mig under kursen men även om det passar in på deras planering och ja jag ska spåna vidare på detta! Har nu några dagar på mig att göra det och även ännu mer på skrivtidsveckan om två veckor!

Om jag går tillbaka med det som handlar om killar så är jag fortfarande singel och sökande, det ärvälnågot ändå som jag trivs med på ett vis men jag saknar ändå någon. Det är ett stort dilemma! Men som jag brukar säga jag tar det ändå som det kommer, för kan han inte bara helt plötsligt stå där eller? Precis som i filmerna? Ja önska kan man få göra =) Ja men tänk vilka drömscener de gör egentligen och vissa tror väl att det kan hända dom också! Nej jag tror inte direkt på den sort att träffas. Men hur träffas man då? jag har då ingen blekaste aning men chansen att träffa nån på café,resturang, stationen eller någon sportaktivitet eller otrolig liten. I och med att jag är alldeles för blyg för att ta intiativ till samtal och kontakt så finns den chansen inte för mig iallafall!



Nej nu ska jag inte lägga ner massa tid på det!



Nu blir det mat, lax med potatis och romsås! MUMS!

Pusselipuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar