Summa sidvisningar

15 oktober 2010

OJ nu var det ett bra tag sen

jag skrev nu och ja det är absolut inte bra det!

Vad händer då? Nej det blir mesta skolan som tar sin tid och alla dessa uppgifter som ska göras!

Ja jag har inte allt för mycket ork just nu i detta tillfälle och jag är trött direkt när jag kommer hem och mycket är tack vare denna höst! Det enda positiva med hösten är när man ser träden skiftar färg på löven och faller ner till marken men det andra att det blir mörkt allt tidigare på kvällen är rätt dystert!

Ja idag blir det halvdag i skolan med redovisning med halv klass och ja det är en riktigt bra halvklass och jag känner att jag vågar mer än med helklass! Men sedan ikväll så ska jag och Linda på Magnus Betnér i Karlstad och det ska bli riktigt kul:)

På lördag drar jag och Jenny till huvudstaden på konferensutbildning! Ja det ska bli lite som en minisemester! Ska bli kul och intressant! kommer hem igen på söndagkväll då vi får sova på hotell =) Mysigt värre det!

nej ska försöka äta och göra mig i ordning innan jag drar in till Universitet! För redovisning och sedan helg=D

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar