Summa sidvisningar

9 januari 2011

Helgen är över MEN

http://www.youtube.com/watch?v=69Fscqdlmj0 En mysig version av Scotts kan jag börja med!

även denna helg jobbade jag

Fredag:16-21
Lördag 7-11
Söndag:7.15-13.30

Ja sedan får jag ju tillägga att de blev tårta både lördag och söndag. Min lilla farmor fyller 90 år idag söndag!

Kan bara säga det med en kort mening:Hon kan prata!
Men hon blandar ihop mycket och kan komma med saker som inte har något med det andra kanske pratar om! Ja jag kan tycka att hon pratar för mycket med helt främmande människor och det är något som jag inte tycker om för tänk om fel person får fel information!

Alltså jag fattar mig inte på vissa människor i denna stora värld! Varför har de svårt att kunna se från andra perspektiv egentligen? IDIOTER!

Ja nu börjar snart skola igen på tisdag ledig i morrn sista dagen men jag jobbar lite!

Lite musik http://www.youtube.com/watch?v=FoMCxvG_9CI Säg någon som INTE kommer ihåg denna låt, så sjukt roligt att de ställde upp på melodifetivalen med den uniformen!

Ja men tillbaka till att jobba har jag jobbat en hel del ändå och tjänat pengar och som jag säger till Emma cash in! Det gillar vi och ja eftersom lilla mamsen inte läser min blogg så kan jag ju ventilera mig på tal om pengar! Mamma fyller 50 år 20/4 2011 och jag tycker det verkligen är något att fira!
Men det tycker inte hon är något att fira och det har mest med att göra att varje år hon fyllt jämt så har det hänt något och speciellt när hon skulle fylla 40 så hann mormor gå bort några dagar efter hennes egen födelsedag och jag har mycket stor förståelse för henne och nu när hon även blev uppsagd tycker jag det är ännu stor anledning att göra det men då kommer våran ekonomiska mamma att säga att det har vi inte råd med.
Men jag ska minsann spara pengar och att vi ska åka till Sunne och bara ta det lungt för jag tyckr mamma förtjänar det VERKLIGEN och det är något vi kommer göra för jag vill att mamma ska få ta det lungt och tänka på annat!
Inget jag säger eller alltid visar men jag Älskar min mamma och är så otroligt tacksam att hon är min mamma.! Så mycket som hon alltid funnits där och hon vet exakt vad man gillar och inte gillar! Men varför har man så svårt att kunna säga det till ens mamma. Inte för jag menar att man ska säga det ofta men ibland! http://www.youtube.com/watch?v=NuZO1iT4kD0&feature=related

Ojsan hoppsan blev visst ett lååååååååååååååååååååångt inlägg, så sorry Linda;)

Så här kommer yttligare ett låttips som är en annan version på Listen to your heart
http://www.youtube.com/watch?v=8BgO0jO9QyM&feature=related

Puss på er som förtjänar det!

1 kommentar: