Summa sidvisningar

23 januari 2011

Helgen över?

Ja det var det snart dags för sängen!
http://www.youtube.com/watch?v=d-diB65scQU Så mysig låt!

Ja det blir inte så mycket bloggandet för min del och något svar har jag inte direkt utan det bara är så;) och jag tycker inte om det svaret!

Ja men just ja kan ju säga att denna helg var riktigt underbar!
Först examination på torsdagen och det var slutet på dne delkursen och fick helg redan då!

Fredag blev lugn och kvällen och natten spenderade jag med Bästaste Linda då det blev massa snack och då blir det mycket problemsnack och funderingar vi har. Blev en film och sedan spelade vi mario party! En riktig mysfredag.

Lördagens spenderade jag i karlbergshallen där det var fotbolls cupen "Varannan damernas" och det är en cup som har hållt på ett tag och fick reda på det var den 23:e året den var.
Fia skulle även vara med och spela och ja det var det inte mycket av då det "bara" blev en match och ja det var inte så rättvist gjort då vissa fick vara med i varje match.
Ja får säga grattis till Qbik och Immetorp som vann!

ja sedan hade jag ju fundering på att följa med pappsen som skulle köra innebandy till Linköping men hoppade över det och kunde sova några timmar extra skönt=)
Sedan bar det iväg till Örebro med mammsen och syrran! Länge sen man var på ikea i Örebro och själva var vi då inte men hade inte trott annat=P det är ju ändå en söndag! Efter det blev det marieberg.

ja resterande av eftermiddag ochh kväll blev det lugnt!

nej ska ta lugnt en stund till sedan sängen!
pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar