Summa sidvisningar

3 januari 2011

Long time ago

Ja jag skrev faktiskt förra året =P Nej men jag skrev senast dagen innan självaste julafton.

Minn julafton så jobbade jag först 7-16 och efter jag kom hem så sov jag mest faktiskt så social var jag=D sov.
juldagen så var jag på kupolen med pappa och ja jag vet inte riktigt vitsen med den fylla vi har då man tydligen ska vara så full som möjligt. Ja men sedan somna jag inte förrens halv 5 och 2 timmar senare så ringde de från Möckeln för att fråga om jag ville jobba och ja men varför inte det gick ju bra men sov några timmar efter jag kom hem och sedan bio på Narnia med Fia.

Ja men jag har varit rätt trött men jag jobbade nu i helgen, Goa pengar tjänar man ju såklart men mötet med de äldre är mysigt. idag blev lungt men imorrn ska jag jobba några timmar.

Ja usch ja så var det att läsa och, ingen större lust till det men tvungen =/ Så det kommer jag få tvinga igenom denna vecka!


Ja det är mycket man vill nu och man får nya förhoppningar när det är nytt år, helt otroligt!
Jag vill se vad det kan leda till!

nej nu ska jag göra lite nytta! skjutsa mamma och pappa! =P

Låt tips! De som sett Transformers känner igen den och på tal om det så kommer det en 3a =)
http://www.youtube.com/watch?v=SVl4_hxMDcA

Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar