Summa sidvisningar

15 januari 2011

TRUST?

http://www.youtube.com/watch?v=RqiAPeO1reU

Ja men hur ska kunna känna en tillit till människor som helt pang på har skaffat sig en partnet? Jag får bara mer och mer svårt med tillit till killar! Vad gör jag för fel? Eller är det mitt fel att det blir så? Eller vad beror det på?

Som jag sa till Jenny igår, jag kommer inte hitta nån! Tog upp det att jag har inte modet att börja prata med någon ute för att jag har tror att de tycker man är en idiot och bara svarar "Det är den som är en idiot då" Snacka om att det värmer en del när hon säger sånt! Men ändå känner man det där att kommer jag verkligen hitta någon! Om jag är desperat verkligen INTE då skulle jag mer tagit första bästa killen om jag vore desperat! Jag får bara svårare att verkligen släppa in någon direkt! Ja och visst det är bättre att ta det som det kommer absolut, men om man har svårt att släppa in någon så blir det svårt! då är fråga vad och hur ska jag göra! Men först och främst vara sig själv! För vad vinner man på att vara någon annan, och som jag sagt tidigare duger jag Inte som jag är, då är jag inte din typ utan bara att gå vidare!

Mina funderingar kommer bara mer in på relationer och jag kan egentligen inte så mycket för jag har ju ändå varit singel i 5 år och hur vet jag då hur det är? Bättre att bara hålla tyst!

igår så satt man och plugga för att skicka in en uppgift på retur för jag hade glömt lite så nu hoppas jag att den blir godkänd och jag blir av med den! Och sen idag satt jag med den allra första uppgiften vi hade som jag verkligen dragit ut på för det är rejält tråkig! Jag börja bra med den och trodde jag hade sparat men ICKE och datorn dog lagom glad blev jag! Men bara att börja om från börja men tyckte det lätt så bra det jag hade skrivit menmen! slarvigt gjort av mig! Men nu kanske det bara kan bli ännu bättre förhoppningsvis!

Bara jag får in den och blir godkänd så har jag inga mer uppgifter som ligger efter! och som Jenny sa att jag kommer upp på fötterna igen! Hell yeah!

Nej nu ska jag väl inte göra så mycket mer, sova kanske! tja det märks!

pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar