Summa sidvisningar

16 januari 2012

Damn!

Ja shit nu är vi gått in i 2012 och ja säger bara vart tog 2011 vägen?

Jag har varit riktigt ursel på att skriva och kan bara säga att jag inte suttit så mycket vid datorn de senaste halv året drygt!

Men ja sen sist jag skrev så har det varit både jul och nyår. då jag dessutom jobbade båda helgerna och det var riktigt mysigt:) och pluset är extra pengar nu i Januari:)

Annars har det varit riktigt lugnt ändå och jag har även umgåtts med lite kompisar nu och ja det känns riktigt skönt och ja man får en hel del energi av de! Tack för att ni finns! <3

Ja äntligen är denna kurs slut bara utvärdering och uppläsning av ett brev på tisdag! JAAAA!!

Ja just de får ju inte glömma bort att Gratta våra små kronor som vann JVM :) Underbart! IUnderbart och en spännande final:)

Annars tycker jag det är rätt lugnt i mitt liv ändå och ja trivs någelunda ändå i en lite smått ovetande om vissa saker men ja jag ser ändå positivt i det hela!

Haha fan jag har hört en låt som jag tyckte det var lite små kul och fick reda på i onsdags att den var gammal men äsch vad gör det :) DJ alligator med Doggystyle! länkar upp den så ni kan lyssna på den
http://www.youtube.com/watch?v=w1z9TiOPIHY

Ja kommer inte på något mer att skriva om!

Men hoppas att ni alla har haft en bra jul och nyår iallafall:)

Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar