Summa sidvisningar

20 januari 2012

Helg

och ja jag har inte den blekaste vad jag ska hitta på. För pengar får man inte förrens nästa vecka så det är en aning segt men bara att se glad ut för det!

Ja just ja dum som jag var igår så sökte jag på crosslink operation på youtube och man blir ju en aning skraj där faktiskt. Men får tänka bort det och hoppas på att man får ett bra resultat av det hela och att man faktiskt ser bättre! Ja för jag ser ju inte alltid vad det står i textremsan längst ner.

Ja shit jag har sovit 12 timmar idag allt som allt, somna vid 2 och gick upp vid halv 2 så man känner allt dåligt samvete för det! Jag skulle vilja dra till Södertälje idag men inga pengar har man ju fått som sagt så känns segt!

nej ska inte sitta här!
Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar