Summa sidvisningar

30 januari 2012

ja vad ska man säga

ja det skulle ju blivit en mysig helg!

Jag har haft en viss känsla att de skulle gå emot mig och i fredags så säger han att anser det är bättre vi bara är vänner och ja det kom som en lättnad med såklart ledsamt. Jag har ett visst tycke för honom kan man ju bara erkänna och när man får såna här bekännelser så kan man inget annat än att vara ledsen! Så det blev att ha folk omkring sig så jag inte tänker för mycket som jag kan vara rätt bra på. Varför råkar jag alltid ut för sådant??

Ja men jag vill vara kompis med han för jag trivs med hans sällskap men nu gäller det bara för mig att"bearbeta" det! Jag tänker mer på honom nu än innan!

Ja ska väl försöka få i mig lite i magen! Men hungerkänsla har man inte direkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar