Summa sidvisningar

19 januari 2012

wie!

Ja nu är ÄNTLIGEN kursen över ska bara göra en komplettering och konstigt nog är jag godkänd i kursen:D haha!

Ja på tisdag drar nästa kurs i gång då det är matte och svenska känns spännande:)

Nästa fredag blir det Takida med Ulliz på Nöjesfabriken och det kommer blir nice tror jag allt:P kommer troligen bara känna henne där men vad gör det:P

Jag vill så gärna umgås mer och hoppas vi kan få in det i din vardag men jag tjatar inte på dig för jag vet att du har mycket att göra! Gulligt av dig att be om ursäkt att det var ett tag sen vi sågs! Men det är lugnt och vi tar det som det kommer och passar in!


Nej nu ska jag snart iväg och jobba men först länka en låt som är med i filmen Real steel
http://www.youtube.com/watch?v=ouqwtWrM2os

See yaa!
Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar