Summa sidvisningar

13 september 2012

En gammal text





Du finns här vid min sida och jag vid din sida.
Du berättar allt om ditt liv och jag berättar så lite som möjligt om mitt
Du lär mej allt det inte jag vet eller kan och jag lär dej det lilla jag kan.
 Du visar din ödmjukhet bara att genom att finnas vid min sida och jag försöker så gott jag kan genom att visa att jag trivs med din närhet!
Du ger mej en kram och den betyder otroligt mycket för mej.
Du säger att du bryr dig om mej och jag börjar öppna mej lite mer.
Du säger till mej att jag betyder allt för dej och jag börjar känna en trygghet.Sen säger du till mej att du Älskar mej för den jag är och jag känner mej hel. Nu när du verkligen bryr dig genom att säga och visa det, det är först då jag förstår att jag kan lita på dej!


Detta är en text som jag skrev för x antal år sedan som jag tycker beskriver en hel del om hur jag är. Vågar inte släppa in vem som helst och känslor har jag svårt att prata om och det är något som jag märker tär på mig ibland att inte våga säga eller förklara hur jag tänker och känner!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar