Summa sidvisningar

17 september 2012

Här står jag

helt ensam ja det känns som det så iallafall! jag känner mig kort sagt ensam fast jag vet ju att jag inte är det men vad är det som gör att man känner sig ensam då? Varför känns det som alla runt omkring mig har pojk- och flickvän då?

Man kan funderar på är jag värd att känna mig älskad av någon som inser att jag har ett fint inre? jag vet även där att det inte stämmer! klart alla är värd det men vart finns denna någon för mig! Ja eller jag vet en som jag har ett stort intresse för och denna någon bor en bit bort! Varför ska det vara så för? Bara göra det hela ännu mer komplicerat! Ja det är väl bara att tacka och ta emot! Fast genom att jag möter en hel del motgångar borde jag bli starkare på ett sätt! Men att denna någon dessutom jobbar otroligt mycket gör inte saker lättare! Ja jag vet inte längre är det värt det att vänta eller ska man gå vidare men om man känner på sig att denna personen verkligen betyder nåt för mig?! Bara att säga om två helger är jag ledig och fråga om jag hade möjlighet att komma skulle betyda otroligt mycket för mig! Men det har jag aldrig hört och just detta gör att man blir kluven, vill du inte eller vad är det som tar emot? Mycket som jag funderar på som jag aldrig direkt får svar på och blir bara ännu mer fundersam!

Låt som jag tycker är riktigt fint ---->Tryck här!

jag har sagt det förrut och säger det igen men jag känner bara hur svårare jag får att glädjas åt när andra lyckas och det handlar mycket om att man såklart är avundsjuk! Men innerst inne så är man såklart glad! Så får väl se när det sker! Men man känner sig bara ännu mer ensam av att andra hittar sin sanna kärlek!

Ja nej jag borde läsa böcker och skriva på mitt examensarbete men har verkligen noll motivation och ork till det! Men i morrn ska jag fakiskt jobba några timmar på en förskolan och kanske får jag energi därifrån!

Avslutar med en låt som är bra!  Tryck här!

Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar