Summa sidvisningar

30 september 2012

Hmm


Vet inte vad jag ska göra längre men jag vill mycket men nu nu får alla min energi ligga på examensarbete men tycker inte om hösten! Mörkt och dystert behöver närheten! Men får klara mig med mina underbara gosiga katter och kuddarna! Fast är i behov av kramar men ja jag kramar inte vem helst!

Jag har kommit en del framåt och till veckan blir det förhoppningsvis intervjuer och man kan komma ännu längre framåt med examensarbetet!

Shit har inte varit på en enda hockey match nu och ja det har med examensarbetet att göra! Prioritering heter det kort sagt!

Nej men jag tänker mycket fortfarande och jag kan bara inte koppla bort det för jag vill kunna få mer tid med dig! Men bara gilla läget som jag gjort ett tag!

Nej ska skriva lite mer och sen blir det sängen!


Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar