Summa sidvisningar

10 september 2012

Pust!

usch man bara känner att det är mycket man ska göra just nu :/ har skrivit otroligt lite just nu emot vad  egentligen borde men har mina skäl.Har man en infektion i kroppen så tär det på kroppen må jag lova och man har inte mycket ork och detta var det sämsta tillfällen att få detta nu! Så det känns rätt långt bort med det hela!

Annars så sover jag rätt dåligt och man tänker desto mer och usch för det eftersom man tänker om nästan allt och ingenting! Jag tänker mycket på en viss person och jag blir aldrig klok på denna person! Känns som jag vill mer än denna person fast den personen påstår annat men om man inte får känslan av att man ens försöker, vad ska man tro då? Jag kräver inte mycket , utan jag  vill bara ha lite bevis på att du försöker betyder otroligt mycket för mig!

Jag har fått höra vid två tillfällen av två hela olika personer och de har sagt både två att jag är svår att läsa av.  Hm vad kan detta beror på? Kan bara säger att jag kan bara säga att jag har svårt att säga vad jag tycker och känner till andra runt omkring mig, vad detta beror på kan jag inte riktigt svara på själv. Men det finns en endast två som verkligen vet allt om mig och hur jag tänker. Den ena personen har jag aldrig träffa IRL men den vet otroligt mycket om mig som inte många egentligen vet och sedan en som finns i min närhet. de vet hur jag kan resonera och de säger båda två att jag tänker för MYCKET! Och jag kan inget annat än att hålla med! Sluta inte helt men minska på det och sedan att kunna öppna mig mer för andra. Låt andra få reda på hur jag tänker och tycker. Oj det är stort steg för mig, vart är det mindre steget då?

Kunna öppna mig för andra! Få reda på att jag inte alltid är denna glad och positiva personen som jag antar de flesta tror att jag är!

Ska avsluta med att  länka till en otroligt fin låt!

Pusshej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar